«Το καλό μες στο κακό» από την Σαµάντα Σβέµπλιν #BookReview

Γράφει η Γεωργία Κωστοπούλου   Με τις συλλογές διηγημάτων συνήθως κρατάω κάποιες επιφυλάξεις γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο να μπορέσει να πει κάποιος όλα αυτά που θέλει σε τόσο λίγες σελίδες. Θα πρέπει να είναι βιρτουόζος της μικρής φόρμας για να με κερδίσει. Και όταν διαβάζω ένα βιβλίο θέλω να έχει μια κάποια συνοχή.… Read More «Το καλό μες στο κακό» από την Σαµάντα Σβέµπλιν #BookReview